آزادوار شهری به قدمت تاریخ
افتتاح پروژه های فرماندهی انتظامی جغتای
همزمان با هفته نیروی انتظامی پروژه های ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ،ساختمان پاسگاه ریواده عبدل آباد(مرکز بخش هلالی شهرستان) و کیوسک پلیس راهور میدان هلالی شهر جغتای با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این برنامه روز سه شنبه مورخ ۱۶/۷/۹۲ با حضور فرماندار،امام جمعه، رئیس دادگستری، بخشداران مرکزی و هلالی،فرماندهی انتظامی و تعدادی از مسولین ادارات شهرستان برگزار شد.

در این مراسم فرماندار ضمن عرض تبریک سالروز ازدواج و پیوند حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و همچنین تبریک هفته نیروی انتظامی خدمت حاضرین ، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی از تلاشها و زحمات دست اندرکاران حوزه امنیت  تقدیر و تشکر نمود. هنرور در ادامه طبق حدیث پیامبر(ص) که فرمودند:دو نعمت سلامت و امنیت دو نعمت پنهان و ناشناخته اند، این دو را بسیار با ارزش دانست و گفت تا زمانی که برایمان اتفاق و مشکلی نیفتد ما این دو نعمت را قدرشناسی نمی کنیم.

وی لازمه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و رشد و توسعه کشور را ایجاد امنیت پایدار ذکر کرد و گفت:امروزه نیروی انتظامی صرفا بر مبنای مبارزه فیزیکی عمل نمی کند، بلکه امروز کار پلیس یک کار علمی و تخصصی شده است که نمونه آن پلیس فتا و پلیس فضای سایبری می باشد.

فرماندار در ادامه پایه اصلی پلیس را آحاد مردم و جامعه عنوان نمود و افزود: اگر مردم با نیروی انتظامی همراه نباشند نمی توان حتی برای لحظه و دقیقه ای امنیت را ایجاد کرد.

هنرور دو نعمت امنیت وسلامت در جامعه را مثال دو بال کبوتری فرض کرد که اگر هر کدام مشکل داشته باشد نمی تواند پرواز کند و ادامه این مشکل باعث رکود و سکون جامعه خواهد شد.

در پایان مراسم از دست اندرکاران حوزه امنیت با اهداء لوح تقدیر و تشکر بعمل آمد.

منبع :پیام جغتای



نویسنده: ׀ تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:فرماندهی, انتظامی, جغتای,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است